lite rikare än vanligt :)

Jösses vad roligt vi haft idag! Självklart kunde jag inte somna i natt, tittade på kl sista gången vid 2:00..
Klockan  ringde 4:45 men tydligen har jag inte reagerat så jag vaknar med ett ryck 5:45 då vi skulle varit hos Maggan & Pierre. 6:11 rullade bilen och släpet iväg mot Malmö.

Man fick inte börja packa upp förrän kl 9, men redan när man öppnat luckan till släpet började folk att nästan hoppa ner i släpet :) Tillslut fick vi upp allt på bordet och klädställningen på plats.
Jag upplevde alla kunder som trevliga. Det skämtades och prutades, kändes som rollspel och i detta rollspel har jag aldrig spelat säljar rollen.

Kl 14 avtog folket och vi reade ut det sista vi hade. 3000 kr rikare satte vi oss i bilen hem till Kristianstad.
Detta ska jag absolut göra om!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Har luktat på clean warm cotton o den e underbar ... kanske ska gå på traderajakt :-) !

2008-08-25 @ 11:30:34
URL: http://josefina82.blogg.se/
Postat av: Eva-marie

Det låter som en bra idé at sälja det man aldrig kommer att använda. Smart att göra det i Malmö så slipper ni se era grejer på hemmaplan! KRAM

2008-08-25 @ 22:50:45
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0