vilket drag!

Om ni visste hur trött jag är idag...
Tror ni jag kunde sova igår? Nej då, låg väl vaken till 2 ungefär.
Finns det ngt så stressande som just att inte kunna somna när man ska upp tidigt.
Som jag skrivit innan var det en lång första arbetsdag 9-19:10.
Kl ringde kl 06:45, men inte vaknade lilla Zara inte.. Med ett ryck kl 7:50 vaknade jag, bussen går 8:35.. De var bara snabba ryck som gällde...

Hann knapp komma innanför jobbets dörrar innan man rycks in i allvaret.
Ingen rast & ingen vila, inte häller någon mjukstart!
Nå. sthlmarna har varit på besök, så det som skulle flyttas innan semsterna (vilket var gjort) skulle nu tillbaka till samma ställe igen, å så lite annat då förståss!!!

Idag blir det nana kudde tidigt tror ja ;)

Kommentarer
Postat av: milo

Du glömde att skriva att efter 10 minuter är allt som vanilgt och man längtar till nästa semester?eller? saknar er.

2008-08-11 @ 20:40:30
Postat av: Mia

6:45?? Det är ju rena sovmorgon! Så dags sitter jag redan på bussen på väg till jobbet. :)

2008-08-11 @ 22:08:31
URL: http://mias.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie

Ja, de är jobbigt med sömnproblem - jag vet! Jag blev också inkastad i verkligheten i tisdags. Är helt slut i huvudet efter tre intensiva dagar! KRAM

2008-08-14 @ 21:30:17
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0