Det lackar mot jul

cr_cc_SantaSixtythree.jpg

(bild Coca Cola)

 

Nu knackar verkligen julen på dörren. Mysigt men stressigt för många.

Själv har jag inte tänkt att stressa denna jul.

Alla klappar är nästan fixade.

Det blir förresten inte så många i år. 

Förra året fick Ängla så många att jag mådde dåligt, aldrig mer sa jag då!

I min familj  köper inte de vuxna till varandra utan det är barnen som får.

Inte ens jag och Emil ska byta i år. Vi byter ju bara pengar bättre att göra något tillsammans för dom pengarna i stället. Nej, det jag vill ha på julafton är en fridfull jul med god mat och tomte till Ängla, då är jag nöjd.

 

En sak som stressar mig är beställningarna av smycken som ska vara klara innan jul.

Inte för att jag tvivlar på mig själv. Men leverantörerna verkar ha häcken full!

Jag vill ha mitt material nu tack!

 

I morgon är vi lediga och då ska det bakas jul godis-mys pys!

 


Kommentarer
Postat av: Marina

Oj, jag som nästan tänkte beställa ett halsband av dig till jul. Men det är kanske för sent. Jag skulle kunna ge det i namnsdagspresent istället i januari. Vad kostar en rektangulär bricka med texten ÄLSKAD på?

2008-12-11 @ 13:14:33
URL: http://marinastradgard.blogspot.com
Postat av: HeLeNa

Hej Vännen!

Du är Utmanand! Vad är Lycka för Dig?

Kolla in min Blogg om du Vill anta denna Utmaning & för att Se hur den går Till! =)

2008-12-11 @ 14:21:45
URL: http://hellur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0