hormoner

När man är gravid har man en heldel hormoner som far runt och jag blir riktigt förbannad på tex:
Att man inte diskar, torkar av bord, plockar undan, då menar jag riktigt förbannad.

Nu är jag återigen förbannad, ja dels för det jag just nämnde men oxå för att jag inte hittar kamera sladden nu när kameran den äntligen är lagad! Förmodligen kanske den satt med i datan som tjuven snodde! Jävla tjuv jävel!

Vad jag ville visa var att Ängla har gjort det igen!
Vad då? Jo klippt sitt hår.
I ett antal månader har vi sparat hennes lugg och pysslat med spännen osv.
Nu var den äntligen så lång att man inte behövde ha spänne.
Det var hon själv som ville ha långt hår.
Jag tyckte oxå att hon var super fin i det!
Idag när vi var på middag hos Milo & Lasse kom hon i rummet och poserade med ett leende..
Gissa vad!?
Hon hade klippt luggen så jävla kort (det är det fulaste jag vet!).
Sedan blev hon super förtvivlad eftersom hon ville ha långt hår!

När vi sedan kom hem skulle jag packa ur en väska som vi haft med på julafton.
Vad fan springer ut från den då?
Jo en mus!!!!

Jag är mer än förbannad just nu!

Kommentarer
Postat av: Olle

Detta inlägget får mig onekligen att dra en del på munnen. Vardagens små förtretligheter som egentligen inte spelar nån roll. Du kommer att berätta såna här historier vid "Mammas tal" på Änglas bröllop.



Grattis till hemligheten!

2008-12-27 @ 21:31:06
URL: http://cannibal.blogg.se/
Postat av: Harriet

Hej på er alla i Färlöv...hoppas att det nya året började bra....vi önskar er ett gott nytt 2009...kramar Hälsa Ängla från oss och en klapp på magen....Leon hälsar så gott och saknar stunder då han och Ängla var med Änglas farfar och farmor...heheh...

2009-01-04 @ 11:40:28
URL: http://kyolaba.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha.... Shit va roligt! Kan verkligen se hel grejen framför mig!!! =)

2009-01-09 @ 10:04:32
URL: http://www.hockeyfrugan.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0