ingen rast och ingen vila..

Jag var visserligen ledig igår vilket var toppen!
Jag är så fruktansvärt trött nu förtiden. Kan inte förklara tröttheten, men det är som att kroppen inte orkar med.
Kan man ha järnbrist redan tro? 
Visst vet jag att jag var trött de första veckorna med Ängla, men sedan var det ingen fara med det.
Jag var ju med i Melodifestivalen och turnérade land & rike till 2 veckor innan födseln!
Ja vi får väl se vart det slutar denna gången.
Har inte riktigt tid att ligga på latsidan.

Idag är jag ledig från H&M men ska nu bege mig till en kyrka några mil iväg för julkonsert.
Julkonsert efter jul? ja det undrade jag oxå.
Men här hemma lever man med en julgalning och då vet man att det är jul ända till 20:e knut! :)

Ha en trevlig söndag kväll allesammans! 

Kommentarer
Postat av: mio

Det är säkert järnbrist du har.

2008-12-28 @ 18:35:44
URL: http://§lo metrobloggen.se/emilfan
Postat av: mio

Det är säkert järnbrist du har.

2008-12-28 @ 18:36:01
URL: http://§lo metrobloggen.se/emilfan
Postat av: Sarek-Jessica

Ja du gumman, den där tröttheten och monster-hormonerna är inte att leka med.:-)

Under båda mina graviditeter har mitt humör skiftat nåt fruktansvärt. Kunde vara jätteglad och jättelycklig och i nästa sekund var jag plötsligt förbannad eller arg eller ledsen och olycklig och bara grät helt utan anledning. Sen gick det en stund och jag blev glad igen. Tyckte inte alls om dom där hormonerna ibland. Men som tur är så blir man ju sig själv igen.:-)

Däremot till tröttheten finns det bara ett bot; SOV! Passa på nu för sen finns ingen vila!;-) Du har ju världens bästa ursäkt för att lata, du är ju gravid!



Puss och kram på dig från oss i kalla Norrland!

2008-12-29 @ 12:16:32
URL: http://www.2barnsmorsan.blogspot.com/
Postat av: en mamma

Tack för en fin konsert i Hjärsås kyrka. Gratulera till det nya livet och passa på o vila så mycket du kan nu.

2008-12-29 @ 13:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0