Inlagd sill..

Detta året är det första året jag inte firar tillsammans med min mamma :(
Egentligen är det min jul att åka hem. Men eftersom vi H&M:are måste arbeta till kl 22:00 dagen innan julafton funkar inte det i år.
I ställer ska vi fira med Emils föräldrar i Åhus vilket kommer bli minst lika mysigt.
I alla fall har ju jag fått göra lite egen "mamma-jul mat". Man vill ha det man är uppväxt med.
Har gjort julköttbullar och i kväll har jag lagt in mammas underbara sill. Det är nästan den enda sill jag tycker om..
Känns härligt att pyssla med julförberedelser.

Klapparna har jag varit klar med ett tag. Några kompletteringar bara som jag tänkt göra på vår lilla utflykt i morgon.
Meningen med trippen är att besöka en massa second hand för att handla till RENT!
Sedan vill jag fika och bara mysa.. Kanske inte det lättaste några dagar innan jul och barnbidrag på köpet!?
Men man kan ju drömma..



Kommentarer
Postat av: carina persson

Får se om vi springer på varandra i morgon. Tack för att du påminner mig om att det är barnbidrag och mycket folk i morgon. Jag känner mig genast mindre stressad :-)



Många kramar från



Carina och barnen



PS: Hälsa Emil och Ängla

2008-12-18 @ 22:17:09
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: carina persson

Är mammas recept hemligt? Mina barn älskar inlagd sill och jag är på jakt efter ett gott recept.



Kram och godnatt!

2008-12-19 @ 00:09:49
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0