magkramper

Tack för alla fina kommentarer!

Så då var julafton förbi..
Den bar mysig med god mat och många klappar.
Ängla har förstått att tomten nog inte är på riktigt, men hon spelade med bra :)
Det blev lagom med julklappar för hennes del, skönt!

Redan innan maten började jag få lite kramper i magen och hade de under hela middag.
Jag inte blev det bättre när jag proppat i mig julmaten ändå.
Men är det jul så är det!
Kramperna kom och gick under hela kvällen och en stund efter tomten var jag tvungen att lägga mig :(
Vaknade på juldagen med den värsta huvudvärk man kan tänk sig och en kropp som helt lagt av.
Jag orkade ingenting!
Jag sov mig igenom hela juldagen.
Kan tänka sig att det kan bero på hysterin på jobbet de senaste dagarna, det kommer i kapp en.

Idag mår jag lite bättre men känner att kroppen inte riktigt hänger med och att huvudet är segt.
Men jag ska ändå gå och jobba på REAN :(
Önskar jag hade kunnat ligga hemma och vilat en dag till i stället.
Men att sjukanmäla sig en sån här dag, det göt man inte.
Får göra ett försök i alla fall.

Hoppas ni får en fin fortsättning på julen och ta vara på ledigheten om ni har någon.

Kommentarer
Postat av: Sandra Sirén

Vilken julklapp....!!! Kul och ett stort grattis till ert nya familjetillskott!!!!!

Sköt om Er

MÅNGA KRAMAR SANDRA

2008-12-26 @ 10:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0