baksidan

med att vara med i en stor uppsättning är att de går mycket tid. Man är sällan hemma, allt hänger efter.
Ängla har under hösten varit med oss på många av repen, men efter jul då vi gick in på teatern har vi lämnat bort henne till farmor eller Milo där hon haft de toppen.
Men ändå, hon har inte haft sin mamma & pappa på heltid!
De straffet får jag ta nu, hon är ständigt (kanske inte ständigt men nästan) arg på mig! Men bara på mig, inte hennes pappa som faktiskt varit borta mer än jag!
Detta är oerhört tungt för mig, men ja förstår henne och försöker prata med henne om det.
Grejen är att ja vill ju mest av allt i världen (förutom att vara mamma) SJUNGA!
Om jag inte skulle tagit denna chans skulle jag säkert blivit en sämre mamma, en bitter en!!
Vi försöker nu kompensera Ängla all den tid vi förlorat med varandra..
Vi startade med Bio, hela la famila :)

FÖRTROLLAD!! Å vilken underbar film... Ni måste se den.. En riktig familjefilm
Vi hade så mysigt i biomörkret..
Nu längtar ja till min tjänstledighet så vi kan mysa hela tiden....


Kommentarer
Postat av: Zandra

Härkigt att filmen var bta! Förstår att det är tuft ibland.. Men som du sa innan idag, Är inte du glad och får möjlighet att göra det du binner för Så kommer Ängla känna av det och då är hon inte heller glad, Även om hon är arg nu så vet jag att hon en dag kommer förstå... Man kan vara ruskigt arg på sin mamma ibland, det är oxå just mamma man vågar vara så arg på för man vet att hon älskar en mest av allt ändå... Ängla har dig Zara, värdens bästa mamma! Kraaaam

2008-02-19 @ 20:08:53
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Jossan

Jag tycker man mer eller mindre alltid har lite dåligt samvete som mamma ! Att man får hämta halv fem någon gång, gå upp tidigt eller känner sig hjälplös då de är sjuka osv

Nova har en tendens att sura på just mig, sen kan Joel vara hur rolig som helst när han kommer hem ! Vi mammor är de som är både krambjörnar och slagpåsar ibland !

Fånga varje stund så som ni verkade ha gjort med bio och allt, jag tror Ängla tycker hon har världens bästa mamma ! Och e det inte en liten 3 åring = drama queen & treårstrotsåldern ;-) ???

Ta hand om er !

2008-02-20 @ 06:58:51
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: mia

Låter fint Zara =)

2008-02-20 @ 16:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0