brunt/turkost

image674image675
bilder från ellos.se

Efter att haft svart/vitt på toaletten har ja nu bestämt mig för att släppa in våren.
Jag ska byta till brunt/turkost.
handdukar blir snabbt schabbiga och de behövs en rensning.
Har beställt nya på ellos som har bra priser på handdukar, hoppas oxå att dom är bra!
De finns ju inget värre än när man blir blötare av att torka sig? Vi vet vad ja menar va!?
Längtar tills de kommer!
Jag älskar att förändra hemma, de kan göra så mycket med lite nta färger, lyktor & blommor!



Idag fick vi Änglas provsvar på hennes munsår-streptococker!
Så traskade in för att hämta hennes penicillin:
530:-
Som att inte pngarna redan va slut!
Å om någon vecka ska ja hämta ut resten av mina magmediciner:
1500:-

usch va trist!


Kommentarer
Postat av: lisa

outfits..... ;-)
(det är det bästa med din blogg)

2008-02-06 @ 15:38:42
Postat av: zara

tyvärr kommer de inte bli några outfits på ett tag. Vår data har pajat å den vi har nu kan ja inte lägga in bilder på.
Dagens outfit består av rosa plysch byxor, grå H&M tröja där de står "jeans for all" på. röda å vita tofflor. Läckert va ;)

2008-02-06 @ 15:55:43
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Jossan

Mm fy det e trist nog att va sjuk, sen ska man bli ruinerad av medicinerna med *hmmm* ! Men oj vilket dyrt pencilin, aldrig hört talas om så dyrt faktiskt ...

2008-02-06 @ 16:41:18
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: HeLeNa

Vet precis hur d känns att lägga en massa pengar på Läkemedel, har lagt ett antal 1000-lappar på grejjer för min allergi... Så du har min fulla Förståelse!

Låter som ni kommer få d riktigt Mysigt i ert badrum me de nya färgerna!

Längtar tills vi ses!

KraaaaaaMiiiiS!

2008-02-07 @ 19:33:09
URL: http://www.hellur.blogg.se
Postat av: eva-marie

Zara - du måste vara rædd om din mage. Om du stressar mindra mår magen bra och medicinkostnaden blir mindre. Jag vet vad jag pratar om, har varit som du i 20 år - aktiv och energisk.
Kramar

2008-02-09 @ 17:01:34
URL: http://metorbloggen.se/evaM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0