Genrep & hjärtan

Antar att alla bloggar kommer handla om kärlek & hjärtan idag,dock inte min!
I mitt förhållandejust nu har vi inte tid med varken alla hjärtansdag eller kärlek. De låter hemskt, men så är fallet. Någon kärlek har vi knappt hunnit med de sista månaderna heller för den delen. Vi har inte varit ute bara jag & Emil på ngt, inte ens har vi hunnit hyra en film å krypt upp i soffan på en bra tid tillbaka.
Å hur klarar vårt förhållande de?
Ja ibland undrar man, även jag. Men vi står på en stadig grund. Vi har gått igenom så mkt tillsammans, både gott & ont. De gör att vi vet vart vi har varandra å vi litar på varandras kärlek.
Man måste oxå tänka att de är bara för en tid. Å den tiden är snart över.
För idag är det genrep, imorn smygpremiär sedan är vi igång. 
De betyder att vi har alla kvällar fria i veckorna.
I mars går jag på tjänsteldighet till och med april från H&M, så ja hoppas på många fina "alla hjärtans dag" då :)
För visst finns de fler än en dag man ska visa sin kärlek på!?

Men ett litet kärleksbrev ligger de iaf till Emil på hans nattduksbord, är väldigt romantisk av mig :)
Å även ngt oromantiskt som ett par strumpor med kärleksmotiv :) (så mkt tid har ja jusst nu)..

Nu ska jag snart ut i solen som visar sig här idag :) Sedan in till stan för smink & hår , därefter genrep!
Wisch me luck :)

Kommentarer
Postat av: milo

Du behöver inte ha dåligt samvete, det är bättre att visa kärlek och uppskattning varje dag än att fira alla hjärtans dag. Varför inte säga/visa att jag älskar någon när det finns behov/anledning???
Krama dig själv, Ängla och Emil från mig, vi syns på fredag, då allt kommer att falla på plats.Kramizzar idag och i morgon och nästa dag.Jag låter som en filosof men skit samma.Milo

2008-02-14 @ 16:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0