lite gnäll å så



De är så trist att blogga just nu!
Varför? Jo för jag kan inte lägga in bilder.
Inga outfits, inga dagensköp, nej ingenting!
Vi har som sagt bytt data.
På den förra kunde man bara sätta in minneskortet i datan, i denna ska program instaleras
och man ska ha en sladd. Å just de, en sladd. Vart har man lagt den då. Inte den blekaste.
Orkar verkligen inte leta efter den nu. Jobbar som en gnu på jobbet, fasiken alltså ja jobbar verkligen häcken av mig när ja är där.
Så de där med bilder får vänta någon dag till..

Jag har iaf köpt:

1. en tunika på Vero Moda
2. en fuskskinnjacka till Ängla på H&M
3. Toppar till Ängla på Lindex
4. En underbar blommig väska på H&M
5.  En blommigblus från Indiska

Funderar på att ta med mig Ängla till Lund på Tisdag.
Nämligen till Nova, ett härligt köpcentrum som ja gillar.
De va längesen ja åkte till ngn annan stad å shoppade loss...
Behöver de känner jag.
K.stad som shopping stad e ingen höjdare direkt!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha gud Zara, vad är det du säger? =P I k-stad finns det ju massor att shoppa! =) om ni tar er till Enköping nån gång så kan jag vissa vad "torr-shopping" vekligen är! ;=) Kramar!

2008-02-22 @ 00:03:08
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: sanna

haha.. jag tycker iof att Kristianstad har ganska bra shopping.. Men man tröttnar väl kanske om man bor där och valmöjligheterna är små. Tröttnar jag på farsta kan jag åka 10 min med t banan till nästa centrum..de är sant.
Det kan väl vara roligt med en lidte utflykt till Lund.. ta med Ängla;) iof kanske de blir fler korvkioskar än klädaffärer då hehehe.. kram

2008-02-22 @ 11:26:09
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Gammelmoster Mallan

Nu blir jag nervös! Jag har också köpt toppar till Ängla på Lindex (om man nu kallar långärmade tröjor får toppar). Vi får se om det är likadana när vi ses den 6 mars. Om så är fallet får vi byta. Jag har inhandlat i färgskalan rosa. Kramar

2008-02-22 @ 12:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0