No7

Boots No7
bild eleven.se

Har någon kunnat undvika att läsa om No7-mirakel krämen?
Nej, tänkte väl de. Nu är de så att H&M har fått in hela serien med dag, natt & ögon kräm.
Ja även en kroppskräm för 445:- WOW!
Jag är otroligt sugen på att testa dessa produkter.
Inte för att jag är rädd för rynkor trots att ja blir 26 i år :)
Men jag vill ha produkter som rengör på djupet & ger min hud näring & fukt.
Kanske dessa kan vara bra. Dom som provar serumet har varit nöjda så vitt ja vet.
Den känns otroligt skön när man testar den.
Ett plus oxå för att dagkrämen har solskydd 12! 
Ett plus till för mig är att H&M som sagt säljer den vilket gör att ja får rengöring, dag & nattkräm för endast 500 pix :)


bild marykay.se

För tillfället använder jag MaryKay som jag för visso är nöjd med..
Men den har inte gjort några mirakel direkt. Men jag har börja med deras basicprodukter och är egentligen ute efter denna som är på bilden. Den som alla hudvårdsalonger är arga att MaryKay har patent på.. De är microkorn som går ner på djupet å rensar. Tror den skulle vara ngt för min lite blemmiga hy. Men den får bara användas typ 2 ggr i veckan. Så den kan man ju ha ändå, även om de blir No7. Tänkte ha ett MaryKay party här hemma snart å då ska denna införkaffas :)

Ja vilka problem man har alltså :)

Kommentarer
Postat av: caroline

men oj :O har HM verkligen fått in den? bara i kstad eller på andra HM också?

2008-02-21 @ 21:59:21
URL: http://www.hellobaby.blogg.se
Postat av: Eva

Jag har testat MK Microdermabrasion set, man blir verkligen mjuk som en babyrumpa i ansiktet! :-D

2008-02-22 @ 10:36:15
Postat av: Jossan

Jag har med testat Mary Kays microdermabrasion, och blev jätteröd i ansiktet, som allergisk ungefär, den gjorde som sagt inga underverk o hutlöst dyrt, men fick pengarna tillbaka !

2008-02-22 @ 20:48:50
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Anonym

no7 finns att köpa på boots i bla london för några får kr det är SUPER billigt där!

2008-02-23 @ 14:53:04
Postat av: Ellinor

TYvärr funkar den inte. SÄger stephens mamma i alla fall. Hon använder inte ens sin längre.

2008-02-24 @ 20:13:17
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0