tebax

Ja då var man tillbaka i de vanliga livet å i bloggvärlden igen :)
Helgen har gått i raketfart och varit smärtfri... Jag bestämde mig för att bara "åka med" å inte tänka så  mycket.
De gick bra!
De känns skönt att ha bloggen lite som en klagomur :) Era kommentarer om att "vi fattar inte hur ndu orkar osv" gör mig väldigt gott :] Känner att jag blir stark! 
MEN jag vill härmed bekänna att de inte är ett dugg synd om mih även om ja klagar emellanåt. 
Jag gör de ja älskar mest av allt. De är en skatt att få syssla med de som är mitt största intresse, nämligen show & sång! Även om de kan låta "mycket" så älskar ja när de händer grejer hela tiden, då mår ja som bäst!
Men självkart behöver ja vila och klaga ibland, å de gör ja här på min blogg :)

Ha de bäst! Kraaaaam zara

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du är stark Zara, jag beundrar dig!

2008-02-05 @ 00:09:56
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: maggie

Hej!!!
Du klarar det mesta min vän. Kämpa på!!! Snart är det premiär och jag börjar bli skitnervös....fattar inte det. BEhöver du koppla av en kväll så hör av dig!?! Vi har det sååå fint hemma....:-) Hör av deig om ni behöver barnvakt så ställer vi gärna upp det vet ni.
Kram på er Ps: Tilde är glad på måndagskvällarna när hon träffat Ängla. Maggie

2008-02-05 @ 09:14:39
Postat av: sanna

du är som jag. Eller, jag är som du.
tänker likadant om att ha mycket att göra, mycket man älskar.

2008-02-05 @ 18:42:09
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Zandra

Tack!

2008-02-05 @ 22:31:44
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0