vardag


Då var man tillbaka i vardagen igen.. upp till jobbet, komma hem, laga mat, diska,nana kudde..
De var på ren vilja och mycket lycka som jag klarade av dagen på jobbet. Jag är så trött!
imorgon ska man börja 8, så de blir upp med tuppen :) Men å andra sidan slutar jag kl 14 och har lovat Ängla att vi ska gå på bio, förtrollad som vi ännu inte kommit iväg på!
Men de var skoj att se alla fina vår kläder som kommit in under tiden jag varit borta :)

Emil har nu köpt en ny data, en Mac laptop..
Mycket är annorlunda på den så de kommer ta ett tag för mig att lära mig den tror jag.
Så tyvärr dröjer de innan ja kan lägga in privata bilder..

För övrigt har alla tidningar gett oss hur bra recentioner som hällst!! Otroligt roligt!
Bla kristianstadsbladet.se för er som e nyfikna :)

Kommentarer
Postat av: Sarek-Jessica

Är så glad för din skull och är så stolt över dig! You go girl!:-D
Puss å kram!

2008-02-18 @ 20:36:49
URL: http://www.2barnsmorsan.blogspot.com
Postat av: mio

Är såå glad för er skull!! Jätte många grattiskramar från oss, kanske kanske kommer vi och tittar längre fram : )

2008-02-18 @ 20:42:09
URL: http://emilfan.blogg.se
Postat av: Jenny

Svar till dig :
Det är min gamla klass kompis sara som har dött, efter en dum tumör i nacken som spred sig till ryggen gjorde att hon inte kunde varken äta, prata eller röra sig. hon somnade in stilla inatt efter 2 års lidande.

2008-02-18 @ 20:42:42
URL: http://jenny.gottfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0