Bäst/Säst

BÄST:

♥ Jag har varit ledig idag
♥ Vi har varit på gymmet efter 3 veckors sjukdom (halsen)
♥ Jag ska börja mitt nya nyttiga liv, ingen ska fråga mig om ja e gravid igen!
♥ Jag håller för tillfället på att ladda in mina bilder hos extrafilm
♥ Nytt år med nya utmaningar
♥ Ording å reda. Har börjat göra matlistor för varje vecka för att underlätta nu när ja börjar jobba sena kvällar.

SÄMST:

♦ Börjar mitt skit schema imorn, kl 12-18 eller 13-18 varje dag!
♦ Börjar arbeta helger igen för att sedan fortsätta direkt till teatern (vill bara vara på teatern!)
♦ Det är lååångt till nästa lön
♦ Vi skulle ha veckohandlat idag men glömde plånboken hemma


Kommentarer
Postat av: Ellinor

nej hade missat det! Tack, såg på nätet nu!

2008-01-02 @ 18:23:21
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0