en usel vän

image637

Att glömma kan vi alla göra! Men att glömma att följa med en vän till sjukhuset
för att kolla upp knölar i brösten är inte tillåtet!
Å denna usla vän är ingen annan en jag själv!
Jag glömde helt bort att de var den 23:e idag, att ja lovar L att följa med henne som stöd.
Inte ens ringde en klocka när hon talat in på mitt telesvar att vi kunde höras på mob idag.
Fy fasiken, ja skäms, ja skäms, ja skäms! Som en hund!
Jag har så mycket att hålla reda på just nu:
dagistider,jobbtider,reptider,gympatider, träningstider, men NEJ!
Jag kan inte skylla på de.
Jag har helt enkelt gjort bort mig! Totalt!

Nu har ja iaf erkänt det för er alla, tror jag måste gå vidare efter detta..
Åja, vi är fortfarand evänner jag och L :) Tur det!


Kommentarer
Postat av: Harriet o rosie

Hej vännen ...var inte så hård mot dig själv....visst du kanske lovade men glöm inte att har så fullt upp med allt annat att det är inte helt lätt att komma ihåg allt...Du är trots allt bara en människa....Kram vi ses på Sön

2008-01-23 @ 18:12:14
URL: http://kyolaba.blogg.se
Postat av: Emma

Zara! Vi alla vet vilken underbar vän du är!! Vi är alla mänskliga och ibland uppstår det situationer som absolut inte får hända men vi är alla mänskliga, förstår hur du känner!En vän vill man aldrig svika. Men glöm heller inte allt det fantastiska du ger till dina vänner.

Förstår inte hur du hinner och orkar allt du gör när jag läser din blogg.

Kan bara beskrivas med ett ord: beundransvärd!
Kram EMma

2008-01-23 @ 23:36:59
Postat av: Lina

Baby...

Du vet att jag sagt till dig att du inte ska ha dåligt samvete... jag förstår och är varken arg, ledsen eller besviken... det vet jag att du vet =)

du kommer alltid att vara i mitt hjärta oavsett vad du hittar på (eller glömmer) kram på dig vännen... Lina

2008-02-05 @ 17:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0