kräktider

Å de finns inget jag avskyr så mkt som magsjuka.
För er som läser min blogg och har gjort de ett tag, så vet ni redan de om mig..
Överallt hör jag ordet magsjuka & börjar må illa direkt!
Precis när en storm lagt sig så hör man ngn annan i ens närhet som fått de å de är bara
att börja räkna dagarna igen... Å vitpepparkorn, fan ja har ätit de så jag får magkatarr ist.
Å idag träffade vi en flicka å hennes syster som låg magsjuk igår (då bär man fortfarnde smittan idag, kan allt om den sjukdomen) på Tarzan repet.. Så idag är det bara att börja knapra vitpeppar igen,
och få i Ängla några st!

Nu får de vara nog med magsjukor, den borde utrotas!


Utöver detta är de helt okej!!
Idag gick vi in på Teatern för första gången (med Tarzan) vilket känns underbart.
Med AIDA gick vi inte in förrän 2 v innan..
Så Emil & co riggar upp ställningen som vi ska klä in som en djungel för fulla muggar...
Imorn blir de lektion 1 i bungygumplinor och linbanor.. Pirrigt värre!!
Älskar att vara på teatern.. Det är en gammal mysig och intim teater.. Jag trivs som fisken där...
Å de är ju tur, för där ska ja spendera en hel del tid framöver....

image617


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som musikalen kommer bli en riktig höjdare :)

Hoppas att allt går som ni tänkt er :)

2008-01-07 @ 20:09:08
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Emma

Hoppas verkligen få mölighet att komma ner till Kristianstad och se den fantastiska musikalen!

2008-01-07 @ 20:28:02
Postat av: carro

åh fy tusan, hoppas ni klarar er. Själv e man inne i värsta sjuktiden känns det som. Just när magen bättrat sig kommer brakförkylnigen. Usch. KRAM

2008-01-07 @ 22:00:36
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: Carina Persson

Hej vännen!

Tusen, tusen tack för det underbara halsbandet du har gjort till mig. Det är så fint. Jag har berättat för barnen att du skulle göra ett halsband till mig med ett hjärta för pappa Peter. Och när jag kom hem och visade det för dem idag, så blev de alldeles tårögda alla tre. De tycker också att det är jättefint. Markus sa: Ta aldrig av dig det, mamma. Det är så fint och pappa hade tyckt jättemycket om det också. Så det är bra att Zara har gjort det för vår pappa.

Så från hela familjen Persson - Sjögren: TACK Zara!
Det betyder mer än du någonsin kan ana.

Kram från Carina, Markus, Emilia och Linnea

PS: Min son är ganska förtjust i dig. Bara så du vet :-)
Den stackaren hade 40,6 i feber när jag kom hem efter att ha träffat dig idag. Får söka läkare i morgon om han inte är bättre. Han yrar och tar snedsteg. Min lille gosse...

Hoppas att ni klarar er från kräksjukan.

2008-01-08 @ 02:26:24
URL: http://carina69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0