älskade syskonbarn

Kanske är just du bortskämd med att ha alla dina syskonbarn nära dig?
Den lyxen ingår inte i min vardag. Därför njuter ja extra mycket när vi ses.
I lördags när vi kom fram var det en så där underbar dag då vi alla kunde träffas.
Min bror Daniel med hans familj och syster Natalie med sin.
De busades och vi åt och drack gott!



Det skiljer 2 v på Ängla & Oscar        Sötnosen Melvin har nu blivit 1 1/2 år

Charmtrollet Matilda är jag stolt fadder till :)

Männen i mitt liv: Pappa & storebror Daniel :)




Kommentarer
Postat av: Ickaa

Jag förstår vad du menar det där med att inte ha sina syskonbarn nära. Men det är härligt när man väl träffar dom :)

2008-07-23 @ 18:41:03
URL: http://ickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0