Helt naturlig, eller?



Hur naturlig är du?
(alla tjejer måste göra det här)

Du har.
(x) En plattång
(x) En locktång
(x) Designparfym
(x) Mascara över 100 kr
( x) Fondation över 200 kr
( ) Ögonfransböjare
(x) Olika sminkborttagningsmedel
( x) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(x ) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
(x) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr

summa: 12

Du:
(x) Använder locktång/plattång varje dag
(x) Använder fondation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
( x) Använder kajal varje dag
( x) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
(x) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

summa: 7

Du har.
( )Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( x) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

summa: 3

Totalt: 22

0-10 naturligtvis den naturliga tjejen
11-15 konstgjord behandlad blomma
16-20 kanariefågel i nordisk miljö
21-25 Fryst Jordgubbe?
26-30 Bariedocka. Bara plast


Ingen barbie docka i alla fall ;)






Kommentarer
Postat av: fanny

men du glömde kryssa för tatueringen... har för mig du sagt att du har en? kul grej annars! :)

2008-07-23 @ 16:23:57
Postat av: eva-marie

Hej igen! Visst kom ditt fantastiskt FINA halsband fram!! Hur kunde jag glömma att skriva om det??! Det blev ännu finare än jag förväntat. Jag blev JÄTTENÖJD. Vi var ju i Danmark förra veckan så det låg och väntade på mig i lördags! Sen var Gabi i Malmö och sjöng i söndags. Mån-ons har vi haft gärster.... Ska in till stan i morgon eller fredag. Då går jag även in på banken. STOR KRAM



PS. Läste i din blogg att du skulle till Stockholm. Blir det kommande vecka? Ska du uppträda? Jag och Gabi ska åka upp på lördag för att se Sommarkrysset och stannar sen till onsdag så det får bli Allsång också! Hör av dig om du ska sjunga nånstans när vi är där.DS

2008-07-23 @ 22:14:02
URL: http://www.metrobloggen.se/evam
Postat av: Carina Persson

Hej vännen!



Hoppas att allt är bra med er alla tre. Ville bara tala om att jag förmodligen kommer att sluta att blogga. Helt. Du kan läsa mitt senaste inlägg i min blogg, så får du veta varför.



Kram från Carina

2008-07-28 @ 23:15:03
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0