london för 4 år sedan

Jag ska vara helt ärlig nu.
För ca 4 år sedan bjöd Emil mig till London på Alla hjärtans dag (sjukt gulligt, ja vet!).
Vi bestämde redan innan att vi skulle se The Lion King och Mamma Mia.
Att vi gillade The Lion King vet ni som läser min blogg redan (vi såg den senare i NY oxå).
Vi hade höga förväntningar när vi satte oss på teatern för att se Mamma Mia som folk vallfärdat för att se.
800:- per bilj gav vi oxå, för det skulle det ju vara värt.
VISST, vill ni veta vad som hände!?
VI SOMNADE!
Så bra tyckte vi om den musikalen.
Visst vi gillade musiken, men inte med sångare som sjunger pop-låtar i huvudklang!
Storyn var bara för mycket för oss!

Så idag bänkade vi oss i bio salongen efter en god middag (tack Maggan & Pierre) tillsammans med Sanna & Christoffer. Även denna gång med höga förväntningar om att vi i alla fall skulle gilla filmen.
Å gillade vi filmen?
VI ÄLSKADE FILMEN!
Skådisarna var fantastiska, miljön var otrolig och musiken, behöver jag ens nämna att vi har två otroligt begåvade killar i sverige som verkligen kan skriva hits!

♥♥♥♥♥ fem hjärtan får denna film av zara82.blogg.se
(5/5)

GÅ OCH SE DEN OM DU VILL MÅ BRA FÖR EN KVÄLL!



Kommentarer
Postat av: Märta

Ja eller hur var den super bra! Älskarde filmen jag med :) ska lugnt köpa den när den kommer ut på dvd!

2008-07-18 @ 00:25:24
URL: http://marthaw.blogg.se/
Postat av: maggan

Varsågoda!!!! Det är ni väl värda.

kram maggan

2008-07-18 @ 18:22:20
Postat av: eva - marie

Älskade filmen OCH musiken! Vill till Grekland och dansa runt som Meryl Streep...KRAM

2008-07-23 @ 16:17:58
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0