semester firare

Semestern rullar på... Idag är det redan onsdag, men jag ska försöka ta en dag i taget och njuta.
Idag har vi firat Tilde som blir 3 år just idag-Hurra!

Nu är broccoli gratängen i ugnen och vi inväntar Emils syster amanda (amandasigfridssons.blogg.se).
i kväll ska det bli klippt :) ja slingat med för den delen, ser ut som ett miffo i huvudet.
Vet inte riktigt vad jag ska göra med de, är trött på denna mellan längden.
Ja vi får se..

Efter klippet blir det förmodligen lite böl till filmen Ps. I love you.

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Hej vännen!



Du har blivit utmanad i min blogg. Jag hatar sådant, men ville vara artig och svara. Så nu kanske du vill vara snäll och anta utmaningen ? tittar på dig med ledsna ögon och huvudet på sned



Hälsa Emil och Ängla. Jag och Markus skata tåget till Köpenhamn och Tivoli på fredag fm. Inte lust att hänga med?



Kramar från mig och barnen

2008-07-17 @ 00:42:06
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0