shopping med mor

I går var jag halv dö hela dagen! Vaknade hos hos pappa men känslan ja endast haft en gång innan.
Det är som att hela matstrupen drait ihop sig och att en stor kula ska igenom. Det spränger i hela bröstet & ut i ryggen. Fruktansvärt är det. Sov inprincip hela dagen.

Idag mådde ja dock lite bättre och min lika shopping galna mamma föreslog en tripp til Skövde.
Skulle handla sommartröjor till min farfar & nagel grejor åt min farmor.
Hittade lite åt mig själv oxå såklart.

 
Ett måste til hösten och även som jacka nu på sommaren:
Den korta kavajen med kort ärm. Finns just nu på H&M, men skynda dig, för ja gissar på att den tar slut fort. 298:-

Köpte även den randiga tröjan på H&M, har den i blått & vitt oxå. Är svag för randigt. 129:-


Byxor med mudd nertill från Vero Moda 499:-
Har letat ett ta efter som perfekta, å dessa föll mi i smaken!

Ps. Ang Fanys kommentar:  Ja har semester nu vilket gör att de kanske kommer updateras mer sällan. Ds.

Kommentarer
Postat av: Zandra

du har alltid så grymt bra smak <3

2008-07-21 @ 19:54:07
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: maggan

Hej!!!

Shopping shopping shopping...vad vore livet utan familjen och shopping. skratt

Shit vad ensamt det är utan er.....ingen som kommer på kaffe och inga barn som leker och bråkar. Men men jag får väl ta det också. Ha det så bra och hälsa mor din. Kram Maggan med familj

2008-07-21 @ 20:55:14
Postat av: Märta

haha, Jaså så du har sett dom recentionera :) roligt att höra! Ja det finns lite smått och gott på google om mig. Kramar

2008-07-21 @ 22:33:01
URL: http://marthaw.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Hej vännen!



Saknar dig nu när jag inte har sett dig på ett tag. Hoppas att du har en skön semester. Barnen hälsar och de säger:



Puss och kram från familjen Sjögren - Persson



Ps: Hälsa Emil och Ängla. Vi har en födelsedagspresent åt dig här.

2008-07-21 @ 23:21:18
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0