underbara dag

Det har varit en underbar dag idag.
Gjorde en intervju på morgonen med SLA.
Solen har strålat på oss, så vi begav oss till stranden.
Men som de blåste,  vi gick hem till trädgården istället.
Där låg jag och njöt i solen med en bra bok.

Anders bjöd på kinmat idag, sedan bjöd mor på en glass vid kanalen.
Ljuvligt! Träffade morbror Johan som satt i soeln med vänner och tog en bärs!
Karlsborg är så vackert på sommaren.

Har tonat håret på farmor som blev vacker.
Älskade farmor, vad hade jag varit utan dig.
Ängla lekte med pojkar från USA i parken under tiden.

Jobb, jobb ingen semster här inte.
Har repat hela kvällen.

Det är tydligen inte sommar innan man sett morden i midsomer, så jag får väl göra det idag då ;)

Kommentarer
Postat av: mio

Såg att du och Emil ska till Sätila i Augusti! Då måste vi åka dit och se er!! Tror inte Emil känner igen oss nu, Emelie har blonderat sitt hår och jag har ju inte mitt långa hår kvar. Det är faktiskt skönt med kort hår på sommaren har jag märkt : )

Kram

Postat av: maggan

Vad härligt det låter. Idag skulle vi bege oss till Torsebrobadet men det är molnigt. Jag vet inte var det vackra vädret är. Blir alltid väldigt fint på kvällarna men då är vi ju halv döa jag och Pierre. Så nu har vi bestämt att vi ska till Andys lekland med Tilde. Hon är väldigt rastlös och vill ha ngn att leka med hela tiden....men det finns ju ingen här. Ha en bra semester och njut av det vackra vädret uppe i Karlsborg.

Kram och hälsa alla.

2008-07-23 @ 11:36:48
Postat av: Carina Persson

Hej vännen!



Hälsa mamma Annika från mig.



Kram från Carina och puss från barnen. (de saknar dig)

2008-07-23 @ 13:26:03
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0