zara här vid!

Det var verkligen en härlig utflykt till Ullared, sa jag att jag fick med mig Emil? Jo då, han var med :) Fast han tycker faktiskt Ullared är helt okej, men mindre okej med tidiga mornar :)
Jag hade gjort salami/brie mackor som vi mumsade på vägen upp..
I samma stund som jag såg GeKås skylten började mitt hjärta dunka, sjukt hur shopping beroende man kan vara. Inte förrän vi gick slutade de :)

Så vad inhandlades då? Ja inte bara trosor som jag sa. Men faktiskt inget onödigt :)

● trosor till lillan
● pyjamas till lillan
● några toppar till lillan
● En tunika till mig själv från Milda Matilda (ngn som hört om det märket innan?)
● filmerna Pocahontas & princess film till Änglas födelsedag
● Några spel & andra leksaker till födelsedagen
● krukor
● lampor
● plast blommor
● fruktskål

Å lite annat smått & gott!

Utanför GeKås ligger scorett outlet & även outlet med frisörprodukter.
På scorett blev det ett par guld/beiga gympadojor och även lite hårprodukter.


Titta så fint mitt fönster blev med nya krukor, blommor & lampa



Kommentarer
Postat av: Eva

Oh yes, jag jobbar på Eniro, sedan flera år. Kul med shopping i Ullared, ska dit senare i sommar. Men min man skriker om jag kommer hem med mer krukor o småplock, han tycker vi har tillräckligt! :-D Jag förstår honom inte riktigt, kan man få FÖR mycket egentligen??!

2008-07-02 @ 22:10:11
URL: http://kumlisenskortmakeri.blogspot.com
Postat av: milo

Hej gumman, ursäkta att jag inte hade tid igår när vi lämnade gullungen att fråga vad du handlat. Tack gode gud för bloggen, nu kunde jag läsa det istället. När vi lämnade gullungen handlade det bara om henne o vi var trötta, så ursäkta mig. Gå in o kolla Jennys blogg på charmtrollet när hon åker karusell. Fy bubblan vad hon e blöt, ha, ha Kramizar Milo

2008-07-02 @ 22:35:43
Postat av: Anonym

Oj du är alltid i farten Zara beundrar dig mycket du är en härlig kvinna. Alltid glad positiv undrar om du kommer att uppträda på kristianstads dagar med Emil.

2008-07-02 @ 22:37:00
Postat av: Jenny

Men mamma har ju skrivit fel, enligt Ängla hette det "Fy blubblan vad jag är blöt". Hon är för söt =) Hoppas ni hade en härlig dag på Ullared !

Kraaaam Nanny ;)

2008-07-03 @ 23:00:18
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Så fint, Zara. Hälsa Ängla och Emil! Träffade Emil idag på Lilla Torg. Ska inte du in något på Kristianstadsdagarna? Jag ska nog in med Markus lite i morgon igen. Han behöver det nu. Något annat att tänka på en liten stund. Han har det jobbigt för tillfället.



Kram från familjen Persson-Sjögren

2008-07-07 @ 23:27:38
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0