Allsång

 Bilder: ANNICA JÖNSSON från Kristianstadsbladet.se

Det blev en lyckad kväll! ca tusen i publiken, och solen sken..
De gick bra att framföra vår nya singel (ladda hem den för en tia på klicktrack.com)..
Kan erkänna att de var lite pirrigt utan de andra i bandet.. Men Emil & sångerskan i Bertidofs hjälpte mig med mina körpaket :)
Finns inget bättre än att entra scenen, det är livet! Skulle kunna bygga mig ett litet hus på en scen, för där vill jag bo :)
Tack alla som var där å förgyllde kvällen!


Kommentarer
Postat av: maggan

Tack själva!!! Ni var jätteduktiga och den nya singeln är väldigt bra. Väntar till hela skivan är kommen.

Kram

2008-06-26 @ 14:44:47
Postat av: Eva-Marie

Vi var där! vi satt så vi såg Ängla sjunga med och dansa helsa tiden! Hon vinkade lite försiktigt till Gabi och JOel men vågade sig inte fram. Du och Emil var bra som vanligt. Förstår att du vill bo på scenen - du hör ju hemma där! KRAMAR

2008-06-27 @ 02:15:33
URL: http://www.metrobloggen.se/evaM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0