I affären

◆  Nu mer är det tjejen som tar fram plånboken å betalar även fast det är herrkläder. (härftigt!)
◆ Folk blir såå förvånade å irriterade över att det är långa köer en lördag. (Hållå!)
◆ En ständig replik är "har du dragit mitt club-kort?"(vi säljare är snabba :)
◆ Karlarna tar av sig tröjorna och går med bar överkropp i butiken så fort de blir varmt (inte okej!)
◆ Är det rea på dom här? (fast den inte är taggad med ngn rea lapp)
◆ Att sitta på affärens inredning verkar va helt okej! (NEJ, skulle man gjort de i Guccis butik?)
◆ Hänger tillbaka kläderna på fel plats efter att ha provat! (orkar inte ens tänka på de!)

☀☀☀ Tur att e finns så många trevliga kunder som höjer upp dagen i en butik!! (TACK!)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ooops. Skyldig på två punkter. :)



Köer - check. Men - obs! - det jag blir irriterad på är själva situationen, inte personalen! Och på kunder som ska dividera med personalen så att de tar en kvart på sig att betala. irriterande



Hänga tillbaka kläderna på fel plats - check. Det händer... skäms Men jag hänger oftast tillbaka dem.



Sitta på inredningen... Det gjorde min mormor idag. Men jag tycker hon kan vara förlåten. 85 år och smakråd på min shoppingrunda och den som bar på min tunga väska medan jag provade kavajer! Hon kan väl få sitta en liten stund? :) Fast det var på Lindex, inte H&M. Haha.

2008-06-07 @ 17:49:12
URL: http://mias.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hej!

Nog får man va me om mkt du ;=) hoppas ni har det bra i söder annars? såg att Emil ska besöka GRAND ikväll, ge han en lyckospark... guuuud, jag längtar tillbax till grand, till er!



Puss o kram er vän, Permo - Zandra! ;=)

2008-06-07 @ 20:53:50
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Rebecca

gå gärna in och delta i min frågestund, fråga vad du vill, gärna anonym om du känner för det :)

kram

2008-06-08 @ 11:11:13
URL: http://rebeccalikefotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0