nu är det över

Då har man jobbat färdigt denna helgen. Lååång lördag & sändagsöppet. Inte vanligt här på "landet" eller vad man nu kallar de. Känns som måndag, bara för att mna inte får den där lediga söndagen. Men de ska väl gå ändå.

När jag kom hem gjorde jag ett halsband till vår vän Marlene som ville bjuda oss på mat idag :)
De tackar man inte nej till när man arbetat hela helgen. Gjorde ett med hennes dotters & sambos namn på, hon blev jätte glad :) Alltid roligt att göra ngt själv som man ger bort, istället för en blomma eller så.
Passade på att göra Christoffers halsband färdigt som han beställt, tror de blev manligt och bra.
Har fått så många beställningar på sista tiden vilket glädjer mig.. Kul att så många vill bära dom.
Har ett par kvar på "listan", men jag inväntar material. 

Ängla har klarat sig fantastiskt bra genom sina vattenkoppor. Sovit bra (fast hon har kliat sig på natten, så jag har inte sovit så bra) och varit hur pigg som helst på dagarna. Hon fick nog "lagom" med koppor. Mest på rygg & mage, några enstaka i ansikte, arm, ben och rumpa. SKÖNT! Nu torkar dom.


Nu är det slut på potatismjöl, nya lakan är bäddade!
Äntligen är det över :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nej jag känner precis samma sak, man tvekar och vet inte om man skall säga hej eller inte men nu vet vi =) kramar V

2008-06-30 @ 06:23:07
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: mormor

Ängla.vilken goding jag längtar efter henne...puss

2008-06-30 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0