starkare än du?

Jag har alltid varit en tuff tjej med skinn på näsan,i alla fall enligt andra. Å visst,det kanske jag har varit. 
Kanske jag fortfarande ger sken av att vara det, kanske t.o.m lurar mig själv att jag är det?
Ibland undrar jag? Jag har gått igenom saker som varit tuffa för mig. Jag tog mig igenom det, stark som jag var. Alla är vi survivers, människan är det. Men efter det, så är jag inte alls lika stark, idag klarar jag inte lika mycket förens jag känner ångesten komma krypande... Idag är en sån dag. Klumpen i bröstet, hjärtklappning, gråten i halsen och den förbannande svagheten. 
Men kanske är jag stark eftersom jag tagit mig igenom denna dag?

Vilken tur det är en ny dag i morgon! ♥♥♥♥♥

(ibland känns det bättre att få det ur sig)

Kommentarer
Postat av: carro

Fy vad jobbigt, vissa dager e dom förpestade, verkligen. Det går liksom inte att göra nånting åt det. Hoppas morgondagen blir bättre!!! MÅNGA Kramar från mej

2008-06-15 @ 23:10:05
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Fina Zara!



Min dag har också varit riktigt, riktigt mörk och tung med väldigt svarta tankar, mycket tårar och ordentlig panikångest. Så jag förstår dig. Men du...vi får nog anse oss vara starka eftersom vi, just som du skriver här, tar oss igenom dessa helvetesdagar också. Många gånger är det nog så att vi är starkast de dagar vi känner oss svagast, om du förstår vad jag menar.



Du...ta Ängla med dig någon dag och kom in till oss så packar vi ner något gott och går bort till badet. Om ni vill alltså. Jag behöver snart bli utsläpad ur lägenheten. Har inte varit ute på två dagar. Det är så ensamt här.



Emil får så klart också följa med om han vill :-)



Kram från Familjen Persson-Sjögren

2008-06-15 @ 23:12:59
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Carro

Hej Zara!



Måste bara fråga dig en sak.. Du har gjort så fina smycken, finns det möjlighet att beställa av dig? Skulle bli överlycklig om det gick! :)

2008-06-15 @ 23:41:15
Postat av: anna-karin

Hej

Du är super bra!! Klarar allt. Visst kommer det dagar när det inte känns så och trycket över bröstet blir hårt. Det kanske hjälper att å veta att du är älskad av många särskilt alla i din familj. Efter regn kommer alltid solsken. Sköt om dig och hälsa familjen...

2008-06-16 @ 00:03:29
Postat av: milo

När du har dessa dagar kom bort till mig så ska jag ta hand om dig gumman. Man klarar mer än man tror men det tar emot. Ibland hjälper det att någon bara lyssnar. Min dörr är alltid öppen. Kramizzzzzzzzzar Milo

2008-06-16 @ 11:06:59
Postat av: linn syster

älskade syster, du är stark du klarar precis vad du vill, och kom ihåg, att när dagarna är som mörkast så finns jag här! Du har stöttat mig genom svåra stunder, och jag skulle aldrig tveka på att hjälpa dig, jag älskar dig<3

2008-06-16 @ 12:48:42
URL: http://cryyourtears.blogg.se/
Postat av: mamma

Min älskade unge,om du var här skulle du ligga i mitt knä o jag skulle massera ditt huvud.Vi älskar dig så mycket ..Önskar så att du bodde nära oss så att jag kunde komma till dig...älskar dig..puss

2008-06-16 @ 13:09:01
Postat av: Maria

Alla har vi dessa dagar, hur starka vi än är.

ger en tröstande kram

2008-06-16 @ 14:47:10
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie

Kära Zara!

Du behöver inte alls vara pigg och stark med skinn på näsan. Du har samma rätt som alla andra att få vara lite nere eller svag. Jag var som du i många år (för många) innan jag erkände några svagheter. Panikångesten var inget kul alls, men man lära sig hantera den sen man vet vad det är man drabbas av. Jättekramar till dig från mig och barnen.

2008-06-16 @ 18:51:45
URL: http://www.metrobloggen.se/evaM
Postat av: maggie

Ni vet var vi finns.....ring eller kom om det är något......har själv dåliga dagar med lite ångest då o då...tveka inte dörren står alltid öppen för dig och hela din familj..det vet du.

Kram på dig och blicka framåt....snart midsommar med blommor i håret....o sedan ska vi gå på sex in the city...det livar säkert upp en del....

2008-06-16 @ 22:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0