student tider

Ingen har väl undgått att det är studenten nu va :)
I K-stad firas det med "skattjakt" och "carneval" och en massa glada ungdomar sjungandes på stan.
Jag älskar denna tiden. Vi har sommaren framför oss & det sprids en otrolig glädje..
Idag gjorde jag mina sista studentbeställningar hoppas dom som får dom blir glada!?

I morgon tar Emils syster Amanda studenten :)

  

 (ett av mina stansade som jag lyckats göra så det blir mörkt i bokstäverna med hjälp av ett medel)

Tack nu som beställt :) De glädjer mig att ni tycker om det jag gör.

Kommentarer
Postat av: Todde

Tack för all hjälp fint

2008-06-04 @ 23:04:21
Postat av: Jossan

Hej !



Har du börjat göra med namn nu ? Skulle vilja ha ett med brickor med Novas o Joels namn på. Rektangulära plattor ...

2008-06-05 @ 20:38:34
URL: http://josefina82.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej tjejen! Här är ännu en pärlare, gillar den smala tagen du har ovan - har letat mig blind på dem och så snubblade jag över din sida! Är ute efter silverpläterade då jag redan har äkta från continenta..Men ja, var har du fått tag i den eller har du andra tips på var jag kan kolla? /Emma ;)

2008-11-05 @ 22:24:06
URL: http://emmchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0