förlorade pengar

Ni som läser min blogg vet att jag blev av med min väska på tåget i början av mars. 
Skulle göra mitt sista försök idag, men efter att ha blivit nr 1 i lön av 19 blev jag bortkopplad, 
VA GLAD MAN BLIR! Speciellt när man väntat i sån kö på mobilen!

Så vad hade ja i väskan:
1 ny tröja
1 par jeans
1 topp
Lite kläder till Ängla
Lilla sjöjungfrun dvd
Platt tång 
= ca 2200:-
Neccesär:
Foundation
mascara
solpuder
penslar 
ögonskugga
concealer 
rengöring May Kay
No7 serum
Värmeskydd till håret från Vision
= ca 1600:-

Sammanlagt är det ett värde på nästan 4000 spänn! (för ja har säkert glömt ngt ja hade i väskan)
Känns otroligt trist! Men de är bara att gå vidare!

Å de gjorde genom att åka till stan å inhandla lite nytt smink:

 Foundtation Make up store
                          Pensel Make up store
                          Concealer & skuggor Åhlens

 Hittade även denna gulliga topp på H&M

  En servett korg från Åhlens


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur mycket kostade Tröjan?=)
Väldigt söt må jag säga!

2008-03-25 @ 20:58:54
URL: http://tjej89.blogg.se
Postat av: carina persson

Fy, vad trist Zara. Man blir så jäkla förbannad när man står i lååånga telefonköer för att bli bortkopplad när man nästan är framme. Det hände mig en gång när jag ringde försökringskassan. När jag ringde upp så hade jag nummer 129 (!!!!!) i kön. Väntade väldigt länge och hade till slut nr 13.DÅ BRÖTS SAMTALET! Jag skulle trodde jag skulle få ett bryt. Och ännu värre när man ringer från mobil, som du gjorde. Men du.. ge inte upp. Ring igen om din väska. Ring alla nummer som finns för upphittat gods. Vill du att jag ska hjälpa dig? Om du t.ex måste ringa till Danmark. Hör av dig i såfall för det gör jag gärna.

Hoppas att du får tillbaka dina saker.

Kramar från

Carina och barnen

2008-03-26 @ 00:49:57
URL: http://carina69.blogg.se
Postat av: carina persson

Zara!

Jag kollade lite nu ang. din väska. Visste du att du kan gå in på www.missingx.com? där finns allt upphittat gods som kommit på SJ .Du kan själv söka efter det och även lägga in vad du blivit av med. Prova. Där fanns massor med väskor.Men jag vet varken vad det är för väska eller när du blev av med den, så det är lättare att du kollar själv.

Lycka till!

Kram

Carina

2008-03-26 @ 01:01:30
URL: http://carina69.blogg.se
Postat av: HeLeNa

Man blir så himla ledsen när man glömmer saker, ja vet hur d e o flänga runt på tåg me massa väskor... =)
Ska tänka på dig o verkligen hålla tummarna för att du får tillbaka din väska!
KrameliKram!

2008-03-26 @ 08:15:53
URL: http://www.hellur.blogg.se
Postat av: Åsa

Vad trist!!:( Hoppas de löser sej å att du hittar väskan..

2008-03-26 @ 13:33:56
URL: http://graceee.blogg.se
Postat av: Eva

Usch vad trist med väskan! Men inget går upp emot lite tröstshopping! :-D

2008-03-26 @ 13:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0