vilken påsk!

Morgonen kunde inte börja bättre, jag har hittat sladden till kameran. Äntligen kan ja lägga in bilder på bloggen igen. Tror de är därför ja haft sån blogg torka för att ja varit så begränsad! Ändring på de nu!

Helgens föreställningar har gått lysande! 
Sanna (min kusin) och hennes underbara kille har varit å kollat å även passat Ängla! Tack, ni e så gulliga mot oss å framför allt mot Ängla :) 

Patrik & Sten var här i går och åt av mi påsk buffe´, de var mycket trevligt att ha dom här. 

hoppas ni haft en underbar påsk!?

Kommentarer
Postat av: sanna

Tack för att ni är så gulliga mot oss!!!
Ni var helt fantastiska.. Och det ska jag blogga om.. ska bara packa upp och packa ner lite.
Kom precis hem och jag åker om bara några timmmar

2008-03-23 @ 18:01:47
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0