rapport från Nortan



Tågresan till STHLM gick galant! tog en taxi hem til gammelmoster Anita..
Efter lite snack & en nattmacka (kom fram 24:00) stupade jag i bädden!
Norrtälje:
När jag idag kom fram till Norrtälje väntade prodkillarna Jens & Leif å såklart Stina på mig :)
Så roligt att träffa dom, man får alltid en härlig energi av att komma hit.
Killarna ger en verkligen möjlighet till att hitta känslan i det man sjunger. Bra coach är A&O!
Två låtar spelades in idag, men denna gången var de engelska versioner..
De va riktigt skoj att sjunga på Engelska, är inte van vid de direkt.

Sprang ut en sväng på stan här innan dom stängde..
Norrtälje är verkligen en jätte mysig stad. Lite Astrid Lindgren känsla.
Kullersten & gamla byggnader.
Och vatten! rekomenderar er att åka hit i sommar om ni får tillfälle..

Ikväll ska vi dricka vin & heja på Charlotte!
HEJA HEJA HEJA!

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Hälsa gulliga Stina från mig och barnen,är du snäll.

kram från Carina, Markus, Emilia och Linnea

2008-05-22 @ 20:21:23
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: carro

härligt att va i studion igen :) ikväll ser jag åxå schlagern!!! KRAM

2008-05-22 @ 20:31:50
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: maggie

Ha det så kul uppe i Sthlm. Njut av det härliga vädret. Tog potatismjöl hos er och sen gjorde jag rabarberkräm till oss. Det luktar så ljuvligt....då är det sommar....Så nu till frukost blir det provsmak....mmmmm...som marabou nästan. Ha det bra i storstan kram

2008-05-23 @ 09:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0