vilket väder!

image757

Lördag:

Paula ringde på morgonen å frågade om jag kunde ha pojkarna?
Ja, visst! De gick ju bra förutom att dom stora barnen var super trötta å gnabbades hela tiden.
Liam retades & Ängla skrek. Puh, snacka om att man blir trött, speciellt i denna värmen.
Den lilla som är en buse hemma är lätt som en plätt, han bara lullar runt å leker.
På kvällen vart de grillning i deras nya trädgård. 
Eftersom dom inte flyttat in än la vi ut filtar å hade picknick i gräset, så gott å mysigt!
Sedan bar de hem till oss för lite vin & spel, VI VANN!
När jag vid 1:00 på natten skulle bädda till Paula & Niclas ser jag ngt brevis mina fötter:
EN MUS!!! Ska dom finnas inne när det är sommarvärme?
Dom stora grabbarna tog varsin sopkvast å började jaga den lilla musen.
De hela slutade med att Emil fick till ett hockeyslag så den lilla musen for ut genom dörren.
Efter den matchen borde den aldrig komma tillbaka!?
 

image758

Söndag:

Vädret håller i sig å det är den sista lediga dagen på några dagar.
På med bikinin å över till Maggie.
Barnen lekte och jag fick min dagliga dos av lilla Selma :) Hon är ljuvlig!
Väl hemma igen måste man börja städa.
Har svarta små fotsteg i hela huset!

Som jag har tvättat denna helg!
Hela tvättstugan är lensad av smutstvätt.
Det har aldrig hänt förr!
Men jag har desto mer att stryka, de får göras ikväll!

Hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Hej vännen!

Du gillade ju hockeyfrun, precis som jag. Gå in på min blogg och tryck på länkade bloggar för hemliga haggan. Hon är superrolig.

Kram från Carina

2008-05-11 @ 16:32:30
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Carina Persson

Har en bild på Peter på min blogg nu.Nu kan du se om du inte tycker att Markus och Emilia är lika Peter

2008-05-11 @ 19:12:55
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Zandra

Guuuud så mysigt de ser ut å ha det i gräset, lilla Selma är bedårande sör oxå! KRAM

2008-05-11 @ 20:45:04
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: carro

ja visst e
det underbart me soool!!!! äntligen kanske man kan få lite färg :)KRAM

2008-05-11 @ 21:42:34
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: mamma

Hej vad söt Selma är o vad lockigt hår Benjamin har de var länge sedan jag träffade dom ...kram

2008-05-11 @ 22:04:28
Postat av: maggie

Hinner inte gå in särskilt ofta på din blogg längre. men jag skall bättra mig. Det har varit en underbart mysig och bra helg. Idag bär det av till stan. Pierre och Tilde ska till Andys och jag och jannika ska gå i stan. Skönt.
Ha en bra dag kram

2008-05-12 @ 09:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0