last day in LA

Den sista dagen i LA åkte vi till Beverly Center som var ett riktigt fräscht center-
Fanns både dyra och lite billigare affärer.
Handlade lite mer ID smink eftersom det skiljer sjukt mycket i pris från Sverige.
175:- för foundation i Sverige tar dom nästan 500:-

Sedan begav vi oss till en av Ingvars USA vänner Helena som just blivit delägare i en boutiqe för män.
Butiken var underbart fin och Helena var en härlig tjej.
Jag frågade om det var några kändisar som brukade handla där.
O ja, de var det .Bla Brad Pitt, Tom Cruise, Peirce Brosman 
Tyvärr kom ingen av dem in där när jag var där :(

Sedan begav vi oss till flygplatesen och vi lämnade LA 24:00
Vi landade 4 timmar senare i Atlanta (fast där var kl 06:00)
Med endast 4 timmars sömn skulle vi spendera hela dagen där.
Vi besökte World of Coca Cola där allt startade. Det var häftigt att se även om jag gick i en dvala hela dagen.

Son 2 timmar på planet hem och vi landade 8:00 i Köpenhamn.
11:00 var vi hemma i Färlöv och jag klarade att hålla mig vaken hela dagen förutom 30 min vila i Maggans soffa :)

Resan har verkligen varit underbar!

Men borta bra men hemma bäst ;)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Låter som en riktigt bra resa :)

Hörde nyss "Genom eld & vatten" på Singing bee:)

2008-11-02 @ 19:34:30
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0