måla hela världen...

Oj vad jag har stått i idag.
Efter inbrottet har Emil bestämt att "studion" måste vara i ett av de rummen som ska göras på ovanvåningen.
Detta gör att Ängla inte kommer få ett av de rummen. 
Just nu har hon ett rum på nedan våningen som inte alls är  i ordning gjort.
Sover gör hon i liten alkov här uppe som så småningom ska bli en garderob.

Eftersom jag var trött på att vänta på att rummen skulle bli klara här uppe (dom är inte ens påbörjade!)
blev jag ganska glad över beslutet.
Nu får jag äntligen göra i ordning hennes rum där nere.
Så idag började jag måla om i vitt.
På fredag åker vi till Ikea för att inhandla bra förvaring!

Tyvärr vill lillan ha Disney Prinsessorna på väggen vilket jag absolut inte vill.
Men de är hennes rum.

Emil har repat hela dagen.
När han kom hem bjöd jag och Ängla på 3 rätters middag.
Huvudrätten blev hans favorit "söndags stek" ;)
Sedan lite marängsviss till efterätt...
Han va så nöjd!

De var denna helgen de....

Kommentarer
Postat av: natalie

Beklagar för det med stölden. Vilka otroligt usla människor det finns här i världen!!

2008-11-10 @ 00:20:13
URL: http://chamli.blogg.se/
Postat av: Therése

Säg den lilla tjej som inte vill ha Disney-prinsessor på rummet idag.... tack och lov är min tös bara dryga året så hon har inga önskemål än så länge! Så det blir inget "rosa paradis" i hennes rum som tur är.

Lycka till med inredningen.

2008-11-10 @ 07:26:55
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Kul att renovera lite och vitt funkar ju alltid även om det blir några prinsessor också:)



2008-11-10 @ 18:23:48
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Carina Persson

Hej vännen!



Tusen tack för de fina halsbanden. De är så himla fina. Jag är avundsjuk på mammas och vill ha ett likadant :-)



Hoppas att du har någon användning för grejorna du fick av mig. Släng det annars. påsarna har du använding för i allfall, det vet jag.



Zara, sådan kedja som du har satt på mammas halsband, den lite grövre kulkedjan, har du sådan hemma? Jag skulle vilja ha en sådan till mitt halsband istället för den andra kejdan jag satte på. I samma längd som mammas. Hör av dig om du har sådan hemma. Kanske jag kan få köpa den av dig i såfall?



Kram från Carina och pussar från barnen till er alla tre

2008-11-10 @ 19:08:29
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Sara Li

Tjenixen!



Oj vad duktig du har varit som börjat måla på Änglas rum. Hihi det är klart att hon ska få ha Disneyprinsessor! Vad hade du velat att hon skulle ha? nyfiken



Sen är man ju väldigt nyfiken på det där glada beskedet som du skrev om för några dagar sedan... :-)



Jo förresten, halsband med namn på har jag ju frågat dig om. Jag har bestämt mig för att vänta tills vår bebis har kommit i februari så att även hans/hennes namn kan stå med! Om du fortfarande har tid att göra ett halsband till mig då förstås.



Ha en bra dag! Mvh Sara

2008-11-12 @ 11:02:02
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Fanny

jag tror ju att det glada beskedet är att ni är jokarar i melodifestivalen, för du har inte skrivit att ni INTE kom med, det tror jag att du hade gjort isf.... men vad vet jag ;-)

Hade ju rätt om Tarzan tidigt också så!



:D

2008-11-12 @ 18:53:54
Postat av: Sara Li

Fanny - Just det ja... så är det nog, det tror jag också. :-) Det var rätt längesedan som Zara skrev något om Melodifestivalen.

2008-11-13 @ 09:40:39
URL: http://sarali76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0