Utmanad

Jag har blivit utmanad :-)

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av jossabloggen.blogg.se  så jag ska göra mitt bästa och försöka berätta lite om mig själv ;-).

De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana fem personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att det har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras bloggar.

1. Jag blev gravid med Emil redan efter 2 månaders förhållande (men se, det funkade ändå!)
2. Jag gick upp 25 kg under graviditeten! (De ni!)
3. När jag var liten sa jag alltid att jag skulle bli "sjungerska" (vad rätt jag hade!)
4. Jag tycker inte om att leka-jag är ingen lek-mamma.
    5. Jag har haft panikångest sedan jag var 16 år (idag kan ja leva med de)
    6. Min högsta dröm var att få sitta i publiken i Melodifestivalen. Men de fick ja aldrig, Jag fick stå på scenen :)
    7. Jag har varit statist i Skilda Världar (minns ni den serien?)

Jag utmanar alla som vill vara med!

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Då var du och Emil värre än mig och Peter. Jag blev gravid efter att vi varit tillsammans i fem ånader. Markus är född den 15 juli 2000, tre veckor för tidigt. Och Emilia och Linnea föddes med akut kejsarsnitt den 26 januari 2002, fyra veckor för tidigt.



När blir det tvillingar för er, Zara? :)



kram från Carina

2008-11-08 @ 22:16:45
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Jeanette

Va har du vart i skilda världar hade jag inte en aning om.. och jag som följde de borde sett dig ;)

2008-11-09 @ 15:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0