DAG 1

Har spenderats på DISNEY LAND!











Efter lite fel körning kom vi äntligen fram till DISNEY LAND!
Trodde aldrig i mitt liv att jag någonsin skulle komma dit.
Med spänning hos alla betalade vi inträdet och gick in.

Ängla som alltid är som en lite papegoja var helt tyst.
Det blir hon alltid när hon är facinerad.

Vilken lycka det var för henne att få träffa sina största idoler DISNEY PRINSESSORNA.
Hon sa efter:
"Jag blev så blyg. Dom var så vackra att jag nästan började gråta!"

Det är en underbar känsla att se sitt barn så lycklig.

En del shopping blev det för Änglas del oxå.
Hon har sparat pengar sedan länge (födelsedagar och semester pengar) för att kunna shoppa loss.
Det blev en hel del Polly Pocket (även Tingeling Poly till Tilde) men även Jasmine (ALLADIN) dräkten som inte finns i sverige. Den åkte på och sedan blev det magdans för hela slanten :)

Paraden på kvällen var bland det häftigaste jag någonsin sett.

Det var en fantastisk dag!
Kan meddela att barnen somnade gott redan i bilen :)
Vi andra när vi kom oxå för den delen.

Förövrigt skiner solen och idag ska de bli 30 grader.
Vi ska till stranden :)

So long......


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad skojj, vill också på de :) kanske för gammal, men verkar kul iaf :)

2008-10-15 @ 08:17:28
Postat av: Nidia Björck

hej!

Jag undrar var du köper ditt material till dina smycken, både det stansade brickorna och allt silver..

ja har mycket pärlor men vill ha mer kedjor o annat fin.



maila mig gärna.

du har väldigt fina smycken också.

Mvh nidia

2008-10-15 @ 15:37:05
URL: http://tinis.se
Postat av: Anonym

Trevlig resa önskar Morbror

2008-10-15 @ 17:53:01
Postat av: milo

Jag tycker ändå att den lilla prinsessan på bilderna är sötast. Jag känner henne så väl, och jag ser också på bilderna att ögonen glittrar men hon är konfunderad och samlad. Saknar er redan och längtar efter er. Ha det härligt och hälsa till alla.Milo

2008-10-15 @ 18:06:41
Postat av: Zandra

Åh jag förstår att Ängla var lycklig! :) Kraam

2008-10-15 @ 19:22:05
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad härligt ni har det,Ängla lika söt som vanligt.Blir avundsjuk nu när ni ska till stranden..Gissa vilka som varit hos oss o visat upp sig?Världens sötaste bebis Lilly,carra John Marita o Matilda var med förstås..Ha det så bra o njut..älskar er..

2008-10-15 @ 21:29:47
Postat av: Ellinor

Gud vad Ängla har blivit lik dig!

Hoppas ni har det så bra:)

2008-10-15 @ 21:35:17
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: maggan

Gissa om jag har en som är avundsjuk här hemma. Tro inte att hon blev glad för att titta på bilderna snarare tvärtom. Jag vill osså till Los Angeles.....Tildes ord. Ha det skönt.

Kram Fam Andersson

2008-10-16 @ 08:48:42
Postat av: Theresian

Guuud vad jag längtar tillbaka. var aupair i Mission Viejo för 10 år sedan och hade 20 minuters bilfärd till Disneyland. Vi var där rätt ofta... Underbar plats även för "vuxna barn".

2008-11-04 @ 19:36:25
URL: http://theresian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0