Persbrandt



Oskylldigt dömd är en serie jag börjat tittat på.
Framförallt gillat jag att det är ett avslut varje avsnitt.
Svenska krim eller deckarserie (även filmer) är något som ligger mig varmt om hjärtat :)
Tror det beror på att man inte överdriver i Sverige, utan man känner att det hade kunnat hända på riktigt.

Just denna serie tror jag inte hade varit lika bra utan Persbrandt.
Han är en av Sveriges bästa skådådisar enligt mig och min kära sambo.
(Han gick förbi vår bil i sthlm sist, och vi blev helt till oss. Kolla Persbrandt! vi brukar inte bli det när vi ser ngn kändis, men just Mikael är det ngt visst med för oss)
Dem andra i serien är oxå duktiga, men Mikael sätter kryddan.
Undra om han sätter vissa repliker själv? Jag vill gärna tro det.

Den bästa hittils "jävligt fult garage förresten!"



Känner att jag ligger bra i tid med packningen nu.
Är ledig tors, fre så jag lär nog hinna med allt.

Ska städa imorn oxå, får besök av vänner på kvällen.
Fredagen ledigt med besök.
Lördag till Paula som ska fixa mina naglar och barnen ska få leka innan vi drar.

God natt!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kollar du på 5an? "Kristiansstads snyggaste kille" hehe

2008-10-08 @ 22:54:50
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Olle

Persbrandt regerar. Utan honom hade Beck-filmerna förmodligen lagts ner för längesen.



Hoppas ni får skoj i LA och Mexico.

2008-10-08 @ 23:08:36
URL: http://cannibal.blogg.se/
Postat av: Ellinor

svar: nja det var sådär. Vet inte hur han är egentligen, men han framställdes som en looser!

2008-10-09 @ 10:09:40
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0