Step up


Nu duschad och hemkommen från ett underbart step pass!
Finns inget skönare än att vara ny tränad och sätta sig i soffan :)
ikväll blir det serien med Persbrant som vi tyckte var helt okej förra veckan.
Jag gillar sådana serier med avslut varje gång.

Har börjat förberede lite inför resan som att växla pengar.
Skönt att ha lite dollar med sig även om man sedan använder sitt kort rätt mycket.
Har även växlat in lite Mexicanska pesos.
Nu gäller det bara att rota fram alla sommarkläder igen.
Och det värsta, det är klädkoder på båten.
Ja vissa kvällar ska man tydligen ha coctaildress, och hur många sånna har jag?
Ska våldgästa min kompis Paulas garderob, för jag vet att hon har just sånt :)
Tur man har sina vänner!

Kommentarer
Postat av: sanna

Visst är det en underbar träningsform..

Det är alltid segt innan man börjat träna men när man väl har börjat så är det så skönt. Spec efter ett pass! Love

2008-10-02 @ 07:23:32
URL: http://sanna88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0