DAG 2

Venice Beach

Dagen började med underbara amerikanska pannkakor med sirap.
Inte så nyttigt, men så gott!



Sedan packade vi väskorna med jordgubbar & smörgåsar och gick ner till beachen.
Vilken strand! De största och bästa jag sett.
Ni har ju alla säkert sett den på TV (Baywatch ni vet!?) och så säger jag det igen, trodde aldrig att jag skulle få ligga på den stranden...

 

Det var iskallt i havet, men vissa trotsade de ( ja, alla utom jag faktiskt)...
Men det var varmt & skönt att ligga i sanden ;)



Santa Monica piren...


I morgon ska vi kolla in Hollywood, Beverly Hills & Melrose Place... Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men åh vad härligt ni ser ut att ha det!!! Vill oxå vara där... Ha nu en fortsatt toppen resa och hälsa så mycket!!!

PUSSAR!

2008-10-16 @ 09:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0