inte skoj alltså!


Det hela började med att flickan på bild, min dotter förde ett förbannat liv i natt.
Vissa nätter kan hon vara fullkomligt rasande nämligen. Denna natt var en sån natt!
Hon var arg på sin pappa för hon tyckte att han trängdes (detta var efter att hon tjutit en stund i sin säng och jag hämtat in henne till vår säng). Hon gick med bestämda steg in till sin säng igen och satte sig där och skrek.
Återigen hämtade jag in henne i vår säng och hon somnade, puh!
Å sen vaknar hon kl 7! Kanske inte tidigt för er, men Ängla brukar man få väcka vid 9, så jg är inte van vid att stiga upp vid den tiden! Men har man barn har man inget val.

Precis innan vi skulle åka gjorde min mage uppror och visade mig tydligt att jag skulle vara tvungen att ha nära till toaletten denna dagen. Skam den som ger sig, jag satte mig i bilen och blev avsläppt i stan för att gå till jobbet.
OOOOPS! Där gjorde magen mig påmind på vad den talat om innan i dag.
Fick ringa tillbaka Emil som inte hunnit så långt och sedan ringa jobbet för att berätta att magen inte samarbetar med mig idag.
Kom hem och har sovit som en stock sedan dess. Magen den lever fortfarande sitt eget lilla liv.
Men jag har lyckats äta, så ngn magsjuka kan det då inte vara! tack för det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Uschans ! Precis sådär kan min mage också vara ! Man hittar till varenda toa inom närområdet liksom ....



Eller som nu då vi inte har badrum ... utan husvagnstoa ... då pausar min mage istället !

2008-09-08 @ 18:54:37
URL: http://www.josefina82.blogspot.com
Postat av: Anette

Tack för de fina halsbandet. Lär nog bli fler beställningar fram över :)



2008-09-09 @ 21:30:21
Postat av: Nicky

KRYA PÅ DIG ! <3

2008-09-10 @ 18:47:02
Postat av: Eva-Marie

Snälla rara Zara - var rädd om din mage! Jag vet precis vad du skriver om. Min mage är superkänslig för stress, oro eller oreglbundna mattider... KRAM

2008-09-13 @ 01:02:35
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0