nej, inte så mycket..

.. har väl hänt just nu. Ganska skönt faktiskt. 
Har haft mina förtsa lediga dagar på någon månad i tors & fredags. 
Det var så fruktansvärt skönt.
Har städat i lugn & ro, hunnit tvätta.
Göra en massa smycken som jag haft beställningar på.
Otroligt roligt att så många gillar mina namnsmycken.
Men jag kan fatta varför man beställer av mig, inte för att dom är snyggare än några andra.
Men för att många sidor på nätet med namnsmycken tar 1600:- för 1 bricka och då ingen kedja.
Jag tyar inte ens hälften av det och då ingår kedjan :)
Kul att fler får möjlighet till att bära sina käraste nära hjärtat.

Idag  har jag jobbat, mycket folk! Barnbidrag igår. Men det var längesen det var så mkt kunder så det var skoj!
Alla har väl blivit drabbade av de höga räntorna osv. Man kan inte lägga lika mycket pengar på shopping längre.

Nu ska jag laga en köttgryta, sedan krypa upp i soffan me chips och film.
Min hals har börjat värka, så jag måset nog vila lite. 
Ska sjunga på dop i morgon.

Var förresten på Pilates i går för första gången.
Verkligen bra för min själ.
Man blev inte svettig, MEN jag har en fruktansvärd träningsvärk i magen idag så nog tog det allt!
Skönt at vara igång med träningen igen.

Trevlig lördag kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna (fahlén)

Dina smycken känns så "personliga" på ngt vis.... Mkt mer än de som man kan beställa från ngn annan sida. Har kollat runt en del men fastnade för dina! Känns som om det kan kanske vara ngn av mina två beställda som du jobbat på...?!=)

Trevlig helg!

2008-09-20 @ 17:34:30
Postat av: Frida

Vad tar du för dina namnsmycken då? En med kedja och två stycken brickor med namn på? skulle vilja ge min pojkvän en sådan

Kram

2008-09-21 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0