Bakom kulisserna

Då var ma tillbaka i lilla Färlöv efter en veckas jobb som poppsångerska :)
Å herregud vilken vecka sen.. Jag kan lova att varje liten minut har varit inbokad med PR.
Radiostationer, Tidningar & TV.

NYHETSMORGON:

Taxin hämtade mig i solna kl 03:20 och det kan ju verka tidigt.
en för resten av gänget som befann sig i Norrtälje kom taxin kl 02:20, det är ju verkligen mitt i natten.
Vi passade på att testa lite nya jobb när vi ända befann oss i studion :)
Vid 4:00 var det test av ljud och kamerarep.
Därefter snabbt till sminket för att vara redo för intervju 6:24
Någon som är avundsjuk på mitt jobb? :)
Det gick väldigt bra förutom det mystiska prutt ljudet som dök upp mitt i vår fina vaggvisa :)
Har du missat de kan du se det här:
Pärlorna i mörkret
Lilla barn

Intervju



Bakom kulisserna:




Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag såg det med tårar i ögonen... sååååååå bra, du är bäst Zara, saknar dig, Emil o Ängla så mkt!

Puss o kram på er! :=D

2008-09-05 @ 23:24:45
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Olle

Jag missade Lilla Barn pga jobbet(låten som undermedvetet förhäxade mig att inte säga nej till hustruns önskan att avla ett sladdbarn, vilket skedde bara tio dagar efter att jag hört låten första gången - och det känns fortfarande helt rätt). Men jag har ju redan låten på två bootlegs, så det gör inte så mycket :)



Ni fick tre kungar av Kristianstadsbladet. Fegrecensioner, varken bra eller dåligt. När får rikstidningarna upp ögonen? Inte ett ord hittills.



Carl önskar sig en CD signerad av hela bandet. Flickorna också förresten ;)

2008-09-06 @ 00:33:36
URL: http://cannibal.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan :)



Är du medlem på gratisgen? Om inte, klicka då på denna länken och bli snabbt medlem :D



http://www.gratisgen.se/?ref=67998



Allt du sedan behöver göra är att samla ihop 1 poäng och det gör du lätt. ( jag valde att gå med i två gratissidor så hade jag fått min poäng :D. Jag kan annars rekomendera att hyra film 1 månad GRATIS hos Lovefilm. Sedan är det bara att gå ur, utan förpliktelser eller något :)) Grejerna du sedan får är t.ex. sex and the city skolådan, 15 trisslotter o 10 tialotter, presentkort på MQ, en digitalkamera eller nåt annat kul :D Du behöver endast 7 värvade för att få din första pryl :) Missa inte denna bra sida!

2008-09-06 @ 16:44:05
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0