CSK (igen!)

Ja, snart kan vi skaffa klipp kort på förlossningen..
I går kväll kände jag att det läckte något igen.. Hade även ganska kraftiga smärtor..
Har sovit dåligt i natt eftersom det gjort ont och jag kände att det fortsatte läcka något.
Jag kände eller känner ett annat tryck nertill oxå.

Eftersom man aldrig vet vad det kan vara ringde jag förlossningen i morse..
Dom tyckte att jag genast skulle komma in.

Väl inne sattes CTG och både hjärtanen slog :)
Min puls var skyhög (nervös)..

Fick träffa läkaren som kollade allt noggrant. 
Börjar bli van nu alltså.. 
Ingen vattenavgång (PUH) utan förmodligen trycker dom så på urinblåsan så den läcker (Härligt!).
Däremot har livmodertappen krympt ännu mer, så jag måste vara observant och åka in vid minsta oro eller smärta!

Ja, vilken graviditet!!


Nu ska vi alla fall hämta Ängla (hon är frisk!) och sedan bege oss tills svärföräldrarna.. Det blir trevligt!
Vilket väder sen då.. typ 24 grader!!
I morgon kommer Pappa, Carina, syster Natalie med min gullunge Melvin :)

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad säger läkarna då, är det ok om de små kommer redan nu? Hoppas de håller sig kvar ett tag till och växer till sig!

2009-04-29 @ 15:22:58
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Jag ändrar själv "barnet" till "barnen"... "Om det är en pojke börjar testiklarna att vandra ner mot pungen." till "Pojkens testiklar börjar nu att vandra ner mot pungen." eftersom jag vet att det är en kille (och en tjej). (Till exempel)



Ändrar för att det ska bli roligt och personligt för läsarna att läsa.



Kram.

2009-04-29 @ 23:26:35
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0