Fullt schema!

♥ Min dag började med att jag kl 8:00 skulle befinna mig på MVC för glukostest. Inget jag gjorde med Ängla vad jag minns men det kanske kom precis efter det. Man kommer på fastande mage för att dricka ett stort glas med ngn sliskigt söt dricka i.
Sedan får man sitta i 2 timmar där och efter det ta ett blodprov för att se om man är benägen att få diabetes.
Jag hade inte det! Puh, tur att man slipper något i alla fall!♥

♥Sedan kom Emil in till stan och vi åkte till teatern för att ta hem de sista kläderna från RENT. På Söndag åker vi ner till Malmö tillsammans med Maggan & Pierre för att sälja på loppis igen! Ska bli roligt. Fast jag ska mest sitta på en stol & titta på :)♥

♥Sedan körde Emil till tippen med en massa skit och jag satte mig en stund i solen. Vad varmt det är idag. Klänningen åkte på, går inte att sitta i något annat för det blir så varmt..♥

♥Men det bästa av allt: Jag pratade med Patrik idag och nu har vi äntligen bestämt att vi ska ses! Han har "bara" bott i Helsingborg nu i snart ett år och vi har inte träffats en enda gång! Skandal. Han arbetar på Wallmans, så Lördagen den 9 maj ska Jag, Emil & Ängla se showen som han är med i... Vi åker ned lite tidigare på dagen å "hänger" med Patrik och sedan sover vi över.. Så vi hinner prata om allt vi missat!! Ska bli så roligt!♥

http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/50/m_e318bfabff0c46ca9fb20ae6e01689b4.jpg
Bild lånad från www.patrikrasmussen.blogspot.com







Kommentarer
Postat av: Jossan

sånt där test gjorde jag med när jag väntade Nova, blä vad äckligt det var ! Skönt testet gick bra, mitt visade inte heller ngt !

2009-04-23 @ 17:44:43
URL: http://jossan1982.blogspot.com
Postat av: Lina

Var ska loppisen vara i Malmö??

Jag bor i Malmö...

Jag vill träffas er...

Kram Lina

2009-04-23 @ 18:13:14
Postat av: zara

vem är Lina? Känner vi dig? Vet inte eftersom du inte lämnat efternamn.

2009-04-23 @ 19:59:52
Postat av: Lina

Hej vännen =)



Hoppas ni får kul på Wallmans och hälsa Bumbi från mig... stor kram (lina från aida ;))

2009-04-23 @ 22:49:21
URL: http://www.lantlottanollatta.blogspot.com
Postat av: milo

Oj vad avundsjuk jag blir, krama Partik från mig. Du vet hur han ska klämmas, ha, ha.Milo

2009-04-24 @ 11:14:38
Postat av: Johan R

Hej Zara!



Var faktiskt på Riksens Ständer, på Barnmorskemottagningen idag, och kom och tänka på din frågeställning. När du väntade Ängla, bodde du här nere då?



Hon sa att de alltid gör det här nere, men att det inte är så vanligt uppåt landet.



Kramar

Johan

2009-04-24 @ 18:19:43
URL: http://johanshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0