Helgen som gått..







Fredag:
Såg vi musicalen RENT för sista gånen :(
Återigen blev jag stolt över en proffsig produktion & underbara skådisar & sångare.
Allt hade utvecklats och alla var verkligen trygga & på topp!
Tack RENT ensemblen & Emil!
(Kolla in alla blommor som är utanför teatern!)

Hämtade även Änglas sandaler som kommit in.
För att dom ska bli perfekta för lillan ska dom pimpas lite med strass, så jag får se vad jag kan hitta på.
Är bara troligt glad över att ha hittat ett par gladiatorsandaler till henne :)
Löjlig man kan va!!






Lördag:
Satt vi ute hela dagen i solen.
Ängla lekte & sjöng Idas Sommarvisa och sedan fikade vi på en filt.
Man kan väl säga att jag fått lite färg i ansiktet nu, så skönt!



Sedan bar det av på Aprilskämtet Jennys 20-års fest!
(ja hon fyller faktiskt den 1 april. Jenny är Milos dotter för er som undrar)
Ängla var söt som socker som n i ser på bilderna :)
Det var en trevlog fest med god mat & tårtor.
Tyvärr envisade sig tvillingarna med att trycka på så fort jag reste mig upp vilket gjorde det hela lite jobbigt.
(ja dom har tryckt sedan dess och jag hoppas att det INTE betyder att dom vill ut snart!)
Ängla var trött och efter några danser ville hon hem & sova.
Tack för en trevlig fest!


Söndag:

Sitter här och väntar på att solen ska titta fram även idag.
Men det ser lite mörkt ut på den fronten.
För mycket moln i vägen  :(

Sedan ska vi skjutsa Rudina till tåget för sista gången (hon spelade MIMI i RENT), ja om hon inte kommer hit å hälsar på oss någon gång.
Ängla har verkligen fastnat för henne så en tår kommer säkert rinna ner för hennes kind.
Som tur är så brukar vi vara i STHLM men jämna mellanrum så vi kan ses där!

Hoppas ni haft en bra helg i vårsolen!?
Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Zandra

Hallå!

Viken fin helg ni ser ut att haft, det är ju verkligen underbart med sol! (Våren är nu här!) Även om den tagit semester idag...hoppas att den tittar tillbaka imorgon får vi göra! sessan Ängla ÄR alltid sockersöt,precis som du! ;-) Hälsa henne så gott..ochkram på er alla!

2009-04-05 @ 18:33:49
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äpplet faller inte långt från trädet som man säger..Hon är så söt mormors prinsessa..Ge henne en puss från mig....

2009-04-05 @ 20:23:16
Postat av: mamma

De var jag som skrev innan förstås..Boken på GGG

2009-04-05 @ 20:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0