Idag

♥ Ängla fick hög feber i natt som håller i sig :(
♥ Åkte in till stan för att handla svala sköna byxor som inte klämmer åt. 
   Hittade även en super söt kjol på Lindex till Ängla.
♥ Hyrde 5 filmer för 100:- till lillan i stan.
♥ Åkte hem och satte mig lite ute & läste min bok.
♥ Steker just nu köttbullar
♥ Har ganska onda sammandragningar :(, men känner mig inte rädd eller orolig.

Nu hoppas jag att Ängla frisknar till! Stackars liten. Orkar inget annat än att ligga i soffan & titta på Tv.
Hon har inte rört sig därifrån på hel dagen..




Kommentarer
Postat av: Zandra

Krama en "krya på sig" kram från mig.. lilla sötängla!

2009-04-27 @ 18:36:59
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars liten,hoppas hon tyckte om klänningen..puss

2009-04-27 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0