Min lilla modell

Tyckte Ängla var så söt idag så jag frågade om jag kunde få ta en bild.
Jag fick inte sluta förrän alla poserna var gjorda..
Ha ha!
"Vilka blogg bilder" sa Emil som tycker det är töntlg med alla "dagens outfit" :)

Här är Änglas dagens outfit i alla fall:




(på sista bilden var hon tvungen att göra en grimas (stavas!?). Hon gör det på alla bilder om jag inte säger till henne att le normalt :) Det har hon efter sin far!)

♥ T-shirt med krås H&M
♥ Kjol med knappar & hjärtan i bak H&M
♥ Svart fuskläderskärp med hjärtan LINDEX
♥ Rosa strumpbyxor med ränder H&M


 
Kanske inte är så illa att ha en kompliserad graviditet för idag hade min bästis Elin skickat en liten present till mig.
TACK ELIN!
Kanske inte ska skriva att jag träffat barnmorskan & läkaren idag å att allt såg bra ut :)



Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh! så söt hon är! och så stor hon blivit lilla sessan! tiden går så fort, kanske extra snabbt i den åldern, kom på att jag inte träffat Ängla sen k-dagarna... och snart är det dax årets, 09... inte klokt! Grimars är sött på det små :) Vad gäller hennes far så visst har jag sett några, men på de bilder jag har ser han normal ut. faktiskt....(kanske jag får äta upp nu, men det bjuder jag på isf :)) Du är med super söt på dina bilder vännen...!! :) Kram på dig o hälsa hem!

2009-04-22 @ 17:12:14
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Elin, Andreas och Liam

Hej gumman!!!

Kom det idag... Blev så full i skratt när jag kom in på din blogg igår och chokladen kommit...då hade jag precis postat ditt paket som legat hela helgen..kändes först som att nu måste jag oxå skicka men så var icke fallaet;)

Puss på dig och pyssla på med lacken...

2009-04-22 @ 17:43:53
Postat av: Karin

Charmig tös ni har :)

2009-04-22 @ 19:37:11
URL: http://decemberflicka.webblogg.se/
Postat av: Morbror

Lik dig som dagen.

2009-04-23 @ 07:22:53
Postat av: Ellinor

Sötis!

2009-04-23 @ 10:46:43
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: mio

hon är så söt! gillar hon kläder oxå? brukar hon ha åsikter om vad hon ska på sig på morgonen eller? ;0)

2009-04-23 @ 12:19:30
URL: http://mmio.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilken goding hon är...Goa vänner du har..puss

2009-04-23 @ 13:25:26
Postat av: Emma

Vilken tjej! Hon är ju så söt!! Henne kommer ni få hålla hårt i!!! Tycker att hon är lika både mamma och pappa på korten. På vissa ser man mer drag av dig och på andra av Emil!! Härligt att ha en liten prinsessa!!



Kram Emma

2009-04-23 @ 15:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0