Min nya byrå

Min dotter har precis upptäckt datorn, så det är knappt man får en stund vid den.
Får bli andra bullar med det, är inte speciellt förtjust i att hon sitter där för länge.

Jag mår bra idag, Ja hyffsat i alla fall.
Har känt av "mens-smärtorna" endel, men det ska väl inte vara någon fara.
Har läst ut en bok, en kärlekstramsbok. Men det kan vara skönt som omväxling mot alla tunga böcker jag läser.

2004 köpte vi detta huset som är byggt i bröjan på 1900-talet. Juli 2005 flyttade vi in efter att Emil & hans pappa renoverat (ja typ sprängt hela huset). Men som ni förstår med alla projekt vi alltid har brevid har en del blivit stående.
Tex min tvättstuga.
De rena lakanen har jag fått ha i såna plastkassar med blixtlås på osv..
Har varit ett jäkla bök som jag stört mig på så länge.
De blir lixom aldrig någon ordning.
Innan påsk hittade jag en MALM-byrå på blocket å tänkte att nu gäller det!
200:- billigt å bra. Den var super fin & kostar 1000:- ny.
Idag hämtade vi den (har blivit senare eftersom jag låg inne) och nu ligger allt mitt linne (kallas så va!?) i en fin byrå ist för i kassar på golvet! Passade även på att slänga en massa gamla lakan som man inte behöver mer!
En frid för själen.

MALM Byrå med 4 lådor  


Kommentarer
Postat av: Anki

Vi flyttade in ivårt hus hösten -85 och vi är inte klara än:))

2009-04-19 @ 19:30:41
URL: http://morsan.welen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0