Rädsla..

http://www.luontoon.fi/image.asp?Image=Att13282%5Cwebatt_20070703_143625_763296.jpg

Är det något som skrämmer skiten ur mig (ja förutom magsjuka) så är det åska!
Jag får fullkomlig panik i kroppen!
Man har ju ingen som hällst kontroll över naturen och det är väl det som skrämmer mig tror jag.
Enda sedan jag varit liten har jag sprungit in till mamma som varit tvungen att gå ner med mig på nedanvåningen tills åskan gått över..
I natt vaknade jag av ett riktigt knall!
Låg sedan vaken tills jag var säker på att den var långt, långt borta.
Så jag är lite sliten idag kan man säga.
Mer en vanligt ;)

Ligger framför tv:n nu med datan i knät.
Emil repar inför någon påskmusikal i Vinslövs kyrka.
Ängla blir hämtad av farmor & farfar idag.
Så senare får jag & Emil passa på att åka & handla påskmat för vi ska nämligen ha familjen Andersson här på påsk buffé :) (Maggan, Pierre, Tilde & Selma)

Vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: mio

jag är oxå rädd för åska, vaknade i morse med hjärtat i halsgropen :0)

2009-04-08 @ 16:28:01
URL: http://mmio.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja jösses vad det åskade här hemma i byn igår! Trodde knappt mina öron, har aldrig upplevt åska så tidigt på året. Hatar det också, tur att jag kunde ligga kvar i sängen och inte var tvungen att gå till bussen eller något.

2009-04-09 @ 11:02:29
Postat av: Anna

Vi verkar vara rätt lika=) Jag är oxå rädd för magsjuka å åska=)

2009-04-13 @ 17:50:03
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0